donderdag 6 januari 2011

We leven op hoop

 Vandaag ben ik, wel met enige vertraging, samen met de mama mijn kerst/nieuwjaarscadeau gaan halen. Normaal gingen we dat doen in de week voor de kerstvakantie, maar door de sneeuw is het er niet echt van gekomen :-), dan kwam Parijs (man, ik wil zo terug :-o) en dan moest ze nog werken, tot vandaag. En het is bovenstaande armband die ik heb uitgekozen^^. Vond vooral het vlechtachtige motief er wel leuk in, en het is niet zo verwijfd als een 'klassieke' metalen armband. er was er ook wel zo'n eentje die ik leuk vond, maar toen ik hem aanhad was echt toch van: niet mijn ding. deze is iets breder, en aangezien ik nogal dunne armen heb (het enige wat te dun is aan m'n lijf -_-) was deze iets bredere armband mooier.

Vandaag stond er ook een gigantisch hoopgevend bericht in de krant. En het was niet over de politieke toestand, neen, het was véél belangrijker! Wetenschappers hebben ontdekt dat kaalheid bij mannen omkeerbaar kan zijn en dat op termijn (hopelijk kort tot middellang B-)) er een makkelijkere behandeling moet komen dan de huidige haartransplantaties door de 'in slaap gedommelde' haarzakjes weer volop actief te maken.
We leven op hoop :-D!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten