maandag 31 januari 2011

Gefacelift

Ik heb gisteren op de webshop van één het eerste seizoen van The Tudors besteld, net mailtje gehad dat de ebstelling verzonden is. *woehoe* Leuke serie, misschien iets te veel seks om ooit (moest ik ooit geschiedenis geven in het 4e) in de klas te tonen, maar ik vind wel dat het een vrij goed beeld geeft van het West-Europa van die tijd. Het enige waarvan ik schrok was hoe lekker Henry VIII er wel niet uitziet. Ik had altijd een vieze oude dikke vent in gedachten die veel vrouwen kon krijgen vanwege de centjes. En waarschijnlijk was dat ook zo, maar onder het motto 'het oog wil ook wat' hebben ze Henry deftig gefacelift en naar de fitness gestuurd. En eerlijk? Het resulaat mag er zijn! :-p Z'n ogen hebben iets mysterieus en z'n lach is speels en het litteken op z'n buik vind ik enorm aantrekkelijk :-o. Om maar te zeggend at ik me ook wel -innerlijk- puberaal gedraag als ik naar die serie kijken. End at gevoel wil ik graag met jullie delen^^!

(tot zover deze absoluut non-interessante post)


1 opmerking:

  1. Ben ook Tudorfan, heb net seizoen 1 gezien op Digi (opgenomen van Eén) en ik wil ze allemaal zien ! Idd. mooi lijf die Jonathan maar hij komt zo arrogant over !

    BeantwoordenVerwijderen