zaterdag 1 januari 2011

Project 2011

Goede voornemens, de meeste mensen maken ze elk jaar rond deze tijd weer. Ik ga bv. al 2 jaar fitnessen, maar heb ondertussen nog altijd geen fitnesszaal van binnen gezien. Dus dat voornemen herneem ik voor 2011 al niet meer.

Voor 2011 gooi ik het over een andere boeg. Dit jaar wil ik -alweer- wat dingen in mijn leven veranderen, maar wil ik ze vager formuleren. Dan is de grens tussen gerealiseerd of niet gerealiseerd wat kleiner ;-).
Ik heb 2 grote voornemens die ik als volgt kan omschrijven:
1) Assertiever worden. Niet meer te vlug denken wat anderen van mij zullen denken en meer zelf mijn ding doen zonder geremd te worden door mijn omgeving. Voorbeeld? Mensen 'spontaan' durven aanspreken i.p.v. denken dat ik toch niet interessant genoeg voor hen ben. Een 'nee' heb je, een 'ja' kun je krijgen.
2) Afvallen. Of iets aan mijn figuur doen. Op welke manier dan ook. Het zou fijn zijn als ik op 31 december 2011 een maat kleiner kan kopen in de klerenwinkel. En aangezien ik de rest van het jaar (waarschijnlijk) 23u lesgeef en dus drukdrukdruk bezig ga zijn, kan me dat al helpen.

Binnen 365 dagen zullen we zien hoe het afgelopen is :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten