vrijdag 21 januari 2011

A bed, my kingdom for a bed!

Dankzij die interessante vergadering op woensdag en de sowieso al drukbezette week met fulltime rooster overdag en 's avonds ben ik moe. Ben al 2 dagen (gisteren en vandaag) terug in slaap gevallen wanneer mijn wekker 's morgens afliep, gelukkig dat hij nog niet helemaal afstond, maar gewoon afgeduwt, zodat hij 9min later terug dat verschrikkelijke *piepiepiepiep*-geluid kon afspelen. Om maar te zeggen dat ik moe ben, net zoals een paar andere jonge collega's die een druk bezet uurrooster hebben. En in plaats van dan vrijdagavond te niksen en te genieten zit ik nu weeral dat k*twiskundeboek in te vullen en ben ik k*thoeken en k*tzijden van driehoeken aan het berekenen.

Ik ben gewoon te seutig soms...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten