zaterdag 8 januari 2011

Shopdag!

Vandaag naar Hasselt geweest om samen met D. en zijn vriend te gaan soldenshoppen. En resultaat: niets gekocht. Ook al omdat ik niet echt iets nodig had. Wou alleen leuke donkere broek en nog eventueel extra winterjas. Paar leuke jassen gezien, maar als de prijs voor solden al tegen € 200 is en er 'maar' 30% afgaat vind ik het eigenlijk nog wel duur :-s dus heb ik die maar laten hangen. De broek die ik leuk vond, daar was m'n maat dan weer niet in en dan ben je rap uitgewinkeld, hé :-). Maar was wel een leuke namiddag.

In het station heb ik iets vies meegemaakt :-s. Ik ben aan de trap van het perron mij go passticket aan het invullen (ik was toch kleine 20min te vroeg, dusja) en ik ben net bezig met de bestemming in te vullen tot er een man (en 't was ne vreemde) bijna met zijn neus op mijn ticket staat te gapen en mij een paar keer vies aankijkt. Sinds wanneer kan het invullen van een go passticket extra uitkeringen opleveren? B-). In ieder geval, ik was blij dat diene vent niet bij mij op de trein zat, 'k zou mij niet gerust gevoeld hebben denk ik...

Ahja, heb ik al gezegd dat ik absoluut een hekel heb aan diene wiskunde? Ik ben dat boek aan het invullen en, echt waar, ik word er krekelig van. Erg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten