woensdag 14 november 2012

Sukkelstraatje

Na een verstoord spijsverteringsstelsel in juni en augustus-september en eigenlijk nog niet zo heel erg lang op dat gebied weer terug ok zijn en na twee weken verkouden te zijn geweest tot vorige week woensdag/donderdag is daar weer een nieuwe kwaal. Hoofdpijn.

Iets waar ik niet zo vaak last van heb. Af en toe durf ik wel eens hoofdpijn hebben en pijnlijke ogen, maar da's meestal een teken dat de computer en/of tv iets te vaak hebben opgestaan en een verkwikkende nachtrust doet dan wonderen. Wat ik ook af en toe heb is zo lichte hoofdpijn in het, euh, midden van mijn hoofd. Zolang ik er niet aan denkt is het iets dat ver op de achtergrond zit, maar twee dagen na elkààr hoofdpijn hebben is wel heel uitzonderlijk in mijn geval.
Gisterennamiddag opgekomen, zo bovenaan mijn voorhoofd. Stel u voor dat er een ijszak of ijsblokjes op je voorhoofd liggen, zo'n gevoel. En pijnlijke ogen en 's avonds dan ook nog eens misselijk zijn. Op tijd in bed gekropen, lang in bed gelegen en deze morgen hoofdpijn- en misselijkvrij opgestaan tot deze namiddag. Ik heb me vandaag geamuseerd met het aanvragen van een nieuwe identiteitskaart en daarna op mijn hoop National Geographics gestort en er de artikel uitgebreekmest die ik bij wil houden. En dan, rond 15u30 was ze daar weer. De hoofdpijn. En ze is alleen maar erger geworden. Deze keer geen ijszakken, maar iemand die met zijn vuisten op mijn hoofd slaat. Een Dafalgan en een dik uur weken in een goed warm bad later, gaat het weer. Maar als ik morgen terug zo'n hoofdpijn heb ga ik alwéér naar de dokter mogen gaan binnenkort. Mijn derde visite op vier weken tijd. Hij zal lachen. Ik iets minder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten