woensdag 7 november 2012

Hoera! Er is nog hoop

Ik heb zelf eens naar AB Inbev gebeld. Onder lichte druk van de mama. Want 'begin volgende week' is maandag, dinsdag of in het extreme woensdagvoormiddag. Maar het bleef stil... Dus de mama zei: 'Pak uwe telefoon en bel zelf.'
Zo gezegd, zo gedaan; al heb ik een hekel aan telefoneren en zeker aan zo'n telefoontjes. Is smeken achter werk vind ik. Nuja. Er was blijkbaar nog geen beslissing gevallen die die mevrouw ging 'daar toch eens wat druk achter zetten' en me terug contacteren van zodra ze meer wist. Heb ook eventjes gezegd dat ik aan het wachten ben met reageren op andere, mogelijk interessante, vacatures omdat ik afwacht wat hun beslissing is omdat ik mijn zinnen op die job heb gezet. Wat ergens ook wel is, die vrouw heeft vorige week haar vacature goed verkocht en wil ik dat echt wel doen en zien wat het geeft.

In ieder geval, we leven op hoop. Wat beter is dan helemaal niks hebben.
 
En hoera voor Obama. De kans dat de wereld er iets beter van wordt is toch weer wat groter. En ik vind hem leuker om bezig te horen dan Romney. Het oor wil ook wat :D.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten