zaterdag 19 mei 2012

Paniek!

Binnen 2 weken beginnen de examens. Ik heb mijn eerste examen op 7 juni geloof ik. Dat heb ik opgeschreven, dus ik zal het daar wel checken :-D. Dus eigenlijk zou ik nu moeten samenvatten. Maar ik kan het niet opbrengen; ik heb geen zin om tussen nog meer schoolrommel te zitten en te zitten schrijven. Ik heb in alles zin, behalve school.

Ok, mijn voc-lijst van het tweede is zo goed als compleet, van het eerste jaar ook. En ok, ik heb nog veel schema's van vorig semester die ik ken hergebruiken (héhé B-)) en ja, mijn portfolio is op 1 monoloog en 1 stomme reflectie af en ja, nog 40 blz en mijn laatste boekje dat ik ga lezen is uit (moet nog een ander boek lezen dat in 2008 de Nobelprijs heeft gewonnen, maar daar zouden zo veel beschrijvingen in staan dat het me zal verwonderen als ik na 50 blz nog het grote geheel weet) en ok, mijn sollicitatiebrief is ook klaar en daar kan ik volgende week beginnen door te zenden. Maar: er is nog een boek zelfstudie dat ik amper heb opengehad (en wat ik er van gezien heb is in één woord samen te vatten: onoverzichtelijk!) en er zijn nog grammaticadingen die ik nog moet samenbrengen.
Dus er zijn twee mogelijkheden:1) of ik heb echt nog zo veel werk als ik denk,of 2) het valt allemaal best wel mee en het is gewone 'paniekaanval voor de examens'. Ik hoop op 2.

1 opmerking:

  1. succes met de komende examens !

    btw... dat groen kleurtje staat niet mis op je blog

    BeantwoordenVerwijderen