dinsdag 29 mei 2012

Motivatie 0

Ik heb er nu al genoeg van! Van al dat ge-Frans en geleer. De motivatie is dus ver te zoeken. Een diploma heb ik toch niet, dusja, logisch dat de stressfactor van 'ik moet erdoor zijn!' ontbreekt op dit moment. En natuurlijk helpen het warme *zweetzweet* weer en bijhorende hooikoorts *hatsjoe-nies-snuf* ook niet echt. Dat en het feit dat we ook eens onbenullige zaken moeten kennen voor het examen. Tegen 30 juni ben ik kleurexpert, klimatoloog, vee-arts en astroloog in één, en allemaal in het Frans!

Om toch een beetje sfeer te hebben, dan nog maar een leuk songfestivalliedje er tegenaan gooien! En Zweden heeft terecht gewonnen! Frankrijk en Ijsland onterecht weinig punten gekregen, om volledig te zijn. Waren ook de 3 liedjes waar ik voor gestemd heb, ja ik geef mijn geld daaraan. Meestal is mijn stem daarin dwingender dan wanneer het (nog maar eens) verkiezingen zijn :).

 

6 opmerkingen:

  1. Mooie top 3, Lukas. Fijn om een gelijkgestemde eurovisie-ziel te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @D Vind je geen gelijkgestemde zielen dan? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vreemd genoeg niet! Mijn vriendenkring heeft het niet voor het songfestival. Ik blijf het entertainment van de bovenste plank vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @D en terecht! 'k Vind dat sinds de jury terug is ingevoerd de kwaliteit is toegenomen, ok, elk jaar hebt ge nog wel de marginale acts, maar dan kunnen we 'ns lachen. Het Songfestival is gelijk Astrid Bryan: iedereen spreekt erover en weer er alles van, maar niemand geeft toe er naar te kijken =D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absoluut! En hoewel er zeker jaargangen waren met enorm veel bagger zitten er toch elk jaar minstens 1 of 2 pareltjes tussen. Er eens onbestraft over kunnen gaan, da's net de charme. & toegeven dat je naar 't songfestival kijkt is altijd een beetje uit de kast komen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @D haha :) da's idd wel een feit! het is een aanwijzing ;)

    BeantwoordenVerwijderen