zaterdag 16 oktober 2010

Zot van A

Ik ben gisteren met Eriamel in Leuven naar Zot van A gaan kijken voorafgegaand door een heerlijk evenwichtige maaltijd in de Quick en een leuke wandeling terug naar de cinema door de regen. Gelukkig was het een superleuke film, zonder al te veel gillende tienermeisjes die de ganse film zitten te giechelen en te gillen. Nee, die hadden we al in de Quick gehad. Soms vraag ik me af of die niet onnozel worden van zichzelf :-s.

Maar dus de film. Awel, het was ne goeie. Grappig, soms beetje ontroerend en natuurlijk een hoop bekend volk. Denk dat het een ganse opgave is om iedereen die ook maar een beetje bekend is op te sommen die in die film voorkomt. Denk dat er geen 3 seconden zijn zonder bekende kop, buiten de euh 8 hoofdpersonnages. en toch is het niet storend :-). Het feit dat Matteo Simoni in bloot bovenlijf te zien is, is natuurlijk ook een pluspunt^^. Net zoals Sven De Ridder die een hilarische Galeria Inno-verwijfde verkoper neerzet. Schit-te-rend! Als je voor de film depressief en neerslachtig was, kom je gegarandeerd opgevrolijkt buiten!
Zoals ik dus :-p (al was ik niet depri of neerslachtig).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten