vrijdag 8 oktober 2010

Mis een uurtje

Het is weekend. Ben daar altijd zo blij voor. Man, zo klassen van gemiddeld 25 kindjes end at 14 keer per week. Ze vreten energie, hoewel ik ook moet zeggen dat ik nog nooit zo veel leuke leerlingen heb gehad. Voor wat hoort wat, zeker?

Ik heb wel de laatste weken het gedacht dat het weekend korter aanvoeld dan de andere jaren. Alsof ik een paar uur van het weekend mis, vind ik persoonlijk wel een mindere :-p. Ik hou wel van de mentale rust en zo het 'je eigen baas zijn' op,zaterdag en zondag, zonder dat je om dat uur opgekuist dààr moet zijn om dan van klas A naar klas B te springen en de hoop vergaderingen enzo erbij te nemen. Zàlig. 't Is dus ook beetje tijd voor mezelf, heropladen en de 'sleur' van school voor 2 dagen en een avind achter mij laten.
Morgen bv. ga ik mezelf verwennen (ok misschien foute woordkeuze) met een date. Jaja, heb nog eens afgesproken met een jongen die ik nog niet zo lang ken. Dus het wordt spannennnnnnd morgen. Kijk er wel naar uit, je weet nooit. Hoewel ik al wel duidelijk gemaakt heb dat ik niet op zoek ben naar een vriendje op korte termijn. Het contact dat er nu is is zo fijn, dat ik het niet kapot wil gemaakt zien worden door misschien te snel de verkeerde beslissingen te nemen op emotioneel vlak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten