maandag 25 oktober 2010

Roddelnonkel

Vandaag fameus geroddeld over een collega. Iemand waarmee ik op de hogeschool nog gezeten heb en die nu blijkbaar in dezelfde school staat als waar ik sinds een maand een interim doe. Grappig wel hoe dan die wegen weer naar elkaar leiden. En blijkbaar heeft ze onder de collega's al een naam gemaakt, een niet zo positive om eerlijk te zijn. Maar noem een kat een kat: het is ook wel op een bepaalde manier een speciale. ze vertelt soms spontaan dingen die ik liever niet van haar weet. Eigenlijk van niemand, wegens 1) too much details en 2) ik vind dat soort converstaties wel heel erg privé om ze gewoon met een medestudent of collega te voeren. Jah, en als je dat dan wel doet, heb je al snel een naam gemaakt.
 
Erg eigenlijk dat ik dan gewoon begin mee te roddelen, maar soms doet ze echt stoten waarvoor je bijna anderen moet waarschuwen. Maar toch, de euh 'gruwelijkste' verhalen die ze mij opgebicht heeft hou ik nog voor mezelf...

1 opmerking: