zaterdag 30 oktober 2010

Rust

Vakantie! Gisteren DB uitgezwaaid en 's namiddags na 15u45 nog taart gegeten, wat blijkbaar gewoonte is voor vakanties, om dan te genieten van een weekje welverdiende rust. Voltijds werken, klassenraden, punten ingeven en het geswitch tussen de 2 scholen heeft ervoor gezorgd dat ik best wel wat rust kan gebruiken. Ik val al sinds donderdag als een blok in slaap wanneer m'n wekker 's morgens (!) afgaat en 's avonds zou ik zo ook overal in slaap kunnen vallen.
Deze morgen was ik zelfs te moe om nog te kùnnen slapen. Maak dat mee... Als gevolg had dat dat het op de tennis daarnet van geen kanten ging. Op 2 uur heb ik 2, misschien 3, echt deftige ballen geslagen. Miserie dus. Morgen zal het hopelijk wat beter zijn...

Om toch nog positief af te sluiten: gisteren nog telefoontje gehad van Keerbergend at mijn inerim al zeker verlengd is tot 30 november, plus dat ik nog extra (secretariaats)uren erbij krijg zorgt ervoor dat ik na de vakantie weer een halftijdse job heb.
*Woehoe!*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten