zaterdag 9 oktober 2010

To date or not to date

Deze avond eindelijk nog eens een goeie ouderwetse 'date'. Of zoals ik het graag omschrijf: "afgesproken met een jongen". 'Date' klinkt nogal sletterig vind ik, alsof je elke weer weer een keuze moet maken uit een boel aanbidders om je dan weer een avond volledig te laten gaan.

Eerlijk gezegd moet ik toch wel toegevend at ik een klein beetje nerveus word als ik aan vanavond denk. Altijd is het toch een klein beetje een sprong in het onbekende. Gaat het een fijne avond worden? Gaat het klikken? En indien dat het niet zo goed klikt als verhoopt, kan de avond dan toch nog slagen. Brrr.
Maar ondanks alles ga ik ervan uit dat het goedkomt. Als ik enkel zou denken aan "wat als het toch niet is dat ..." is de avond op voorhand voor een groot stuk verknald!
Volgende week maandag een euh ... 'verslag'. ;-)

Ahja, het vervolg van Papieren Hart is ook al gepost...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten