dinsdag 12 oktober 2010

Geleefd worden

Vandaag en gisteren werd ik een beetje geleefd. Toetsen, ganse dag les, toetsen verbeteren en vanavond ook nog eens klassenraden (en omdat we dat zoooo gigantisch graag doen, doen we het nu donderdag nog eens over!). Ik denk dat als morgen mijn laatste klas verbeterd is, ik eventjes geen rood meer kan zien. En dan 150 keer hetzelfde zien passeren, na een tijdje is de waakzaamheid en de frisheid weg en is het eerder iets van "en nog ne keer...". Gelukkig verbeteren mijn toetsen om de één of andere bizarre reden altijd relatief vlot.
Komt er nog eens bij dat ik precies terug verkouden aan het worden ben. Beetje verstopte neus, heel beetje last van keelpijn. waarschijnlijk omdat de mama hier al een week met een deftige valling rondloopt.
 
Of hoe een mens lijden kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten