dinsdag 26 oktober 2010

Werk (2)

Gisteren in Keerbergen de vraag gehad of ik geïnteresseerd was in enkele uren voor op het secretariaat te werken. "Het zijn wel maar enkele uren hoor, maar kunt ge eens langskomen?" zei de directeur erbij. Ok, enkele uren. Maar aangezien een interim die er vorige week is buitengewipt 5 uur op het secreatariaat zat, en ik daar op verder baseer, kom ik uit op 7 + 5 = 12uur of toch een haltijdse job. Het is mooi meegenomen. Met mijn vakkencombinatie is meteen een fulltime niet meteen zo maar op 1-2-3 gevonden, zeker niet als er ook een boel licentianten zijn die in 3 en 4 bv. de economische vakken geven. Dus het herinneringsmailtje naar de scholen ligt nog even op de plank. Ik wil niet meteen zeggen dat ik nog zeeën van tijd heb als ik in een school al halftijds sta, juiste informatie is belangrijk.
 
Met klassenraden, 4u les en de switch tussen Keerbergen en DB ben ik nog niet bij de directeur kunnen gaan, dus dat zal iets zijn voor morgen, als ik enkel het eerste uur (!) les heb.

1 opmerking: