dinsdag 21 september 2010

Tandartsschoongevoel

Vandaag naar de tandarts geweest, naar goede halfjaarlijkse gewoonte. Al eeeeeeeeeeeeeeeuwen heb ik geen gaatjes meer, tenzij je die keer anderhalf jaar geleden meetelt. Toen was een vulling van jaren ervoor aan vervanging toe. Da's zowat het laatste pijnlijke tandartsfeit. Het geen wat wel nog elke keer gebeurt is het verwijderen van tandsteen. Niet pijnlijk, maar niet fijn ook niet. Dat machientje geeft zo'n vies geluid dat ik er spontaan kippenvel van krijg, en het gevoel om dat tussen je tanden te krijgen is nu ook niet bepaald een gevoel dat ik opwindend vind.

Hetgeen wat mijn tandarts al wel een tijdje niet meer doet is mijn tanden achteraf zo 'poetsen' en polijsten (of hoe heet dat anders). Jammer, want voor zover ik me herinner gaf dat achteraf een fijn gevoel in de mond, nadat dat borsteltje énorm kietelde aan m'n lippen én de tandpasta smaakte best nog wel lekker...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten