woensdag 15 september 2010

Cancelled

Vandaag had ik in Antwerpen moeten zitten met T. en *finally* zijn vriendje. Maar zoals het noodlot mij wel vaker ongunstig gezind is, moest het er van komen. Ik zit thuis -_-.
Al voor de 3e keer dat we niet kunnen afspreken. Antwerpen vandaag was eerst gepland voor 31 augustus, dan verschoven naar nu zaterdag, maar toen dat niet kon een beetje vervroegd naar vandaag en lap, nog is het er niet van gekomen. Ergerlijk.
Sinds de laatste week van augustus heb ik 5 keer met iemand afgesproken en 5 keer is het afgesprongen. 'Gelukkig' is 1 van die 5 keer gewoon verplaatst en dan toch doorgegaan. En eens er eentje zo begint met afzeggen (soms een paar uur voor we afgesproken hadden!) is het een ziekte voor een tijdje hoor.

Dat men eens afzegt op zich is zo erg niet, maar als je er zo 3 of meer na elkaar hebt. En dan vooral dat gezever thuis. "Hoe? Waarom niet" "Voor wat nu weer?" "Allez, ge moet nie veel zeggen: dan weg en dan weer nie..." Pfff.

Ik heb dringend nood aan meer vrienden :-). De kwaliteit van degene die ik heb is uitstekend, maar als ze allemaal niet dichtbij wonen en dan nog eens afzeggen...

1 opmerking:

  1. Nooit opgeven :-) Tis 2x zo leuk als je elkaar dan tenslotte ziet. Als je s morgens afspreekt is het de moeite om te ontbijten in de MoMade in de Volksstraat.

    BeantwoordenVerwijderen