zaterdag 18 september 2010

Geldwerpen

Vandaag dus met de mama naar Antwerpen geweest. Het begon al met 6 jengelende kinderen van in Aarschot tot Antwerpen zodat ik nét niet met barstende koppijn van de trein stapte. In Antwerpen zelf veel enorm traag lopend volk (als ge graag stilstaat is er een PARKING, ga daar dan staan) dat net als je het wil voorbijsteken uitzwenkt naar jouw kant. -_- *zucht*

Buiten dat is de missie Antwerpen wel geslaagd, end at terwijl ik eigenlijk er niet zo veel zin in had om met ons mama naar Antwerpen te gaan. Nuja, was wel fun^^. De buit: een jas (dezelfde die ik al 2 keer in aarschot had vastgehad, dusja, waarom gaat een mens dan shoppen ver van huis?), een leuke trui van Desigual (het merk dat ze tot voor kort in The Fashion Store in Aarschot hadden, maar moest wijken toen een deel van de winkel werd ingericht tot een (leuke) schoenenwinkel, en dan moet mannenkledij verdwijnen want er is toch al zo'n overaanbod *niet*), en een jaske van de WE (ik denk dat dat officieel een cardignan heet) plus een stel armabdjes van de H&M (nog eenr eden om naar Antwerpen te komen, alleen jammer dat degene die ik in Maastricht vasthad en laten hangen had (domdomdom) er niet meer waren en er nu eentje in de set zit met enkel doodshoofden -_-) en om af te sluiten een lekkere wafel in de 'winkelgalerij' van de MediaMarkt. M.a.w 'geplunderd', al valt het al bij al nog mee als ik thuis de optelsom maakte :-).
De mama is nu helemaal ondèn zoals we hier zeggen. Die ligt sewes met haar 2 voeten omhoog in de zetel :-D. Ze wordt oud, hé. Volgende keer een tripke naar Betekom in de rolstoel voor haar ;-)

Er was wel 1 zwaar negatief punt (buiten de trage, slenterende mensen en de jengelende joeng op de trein). In het teruggaan waren we flink aan het wachten tot het groen werd om over te steken en plots zag ik daar een ambetant kind van toen ik 2 jaar geleden in hoera-zo-dichtbij-Kontich lesgaf. Nu is ze 14 maar nog geen haar veranderd, nog altijd een arrogante kop. Ik heb toen een gans stuk recht voor mij uit lopen staren, ik wou hààr niet meer zien en omgekeerd wou ik niet dat zij mij zag. Gelukkig heb ik andere bril en andere haarcoupe. Er zijn op DB leerkrachten waar ik zelf nog les van gehad heb en die mij niet meer herkenden :-D. Dusja, minpuntje. Als ik dan toch iemand van die school moest tegenkomen, dan toch liever knappe gay-collega M., die zou ik net niet in de armen gevlogen zijn. Hehe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten