donderdag 2 september 2010

Hextril, nu!

Lap, het is weer zover. mijn tong staat weer vol met blaasjes (of hoe dat ding in medische termen ook mag heten). Al sinds maandag eigenlijk voel ik het, maar deze morgen was het beter... tot ik 3 uur moest volbabbelen en bahbahbah, mijn tong staat vol en mijn onderlip heeft er langs de binnenkant ook weer van zitten. Dus volop (3 keer per dag 15ml) Hextril spoelen dus om het toch wat te verzachten/verzorgen, maar de kans is groot dat ik morgen naar de dokter ga. eten, drinken en spreken doen 'pijn'.
Het is wel iets waar ik regelmatig last van heb, blaasjes op mijn tong, zoms ook eronder. Aan dat stukje waar je tong mee vasthangt in je mond, een aanrader is het niet. Het is nog maar 1 keer echt erg geweest dat het niet 'tintelde' (want zo'n gevoel is het min of meer), maar echt brandde dat ik naar de dokter ben geweest voor de nodige medicatie aangezien Hextril alleen niet hielp. En ik denk dat ik morgen na school ook naar de dokter ga. Preventief of misschien net op tijd na 5 uur les...

Voor de rest vandaag eerste echte lessen gehad. en het wat onwennig, maar eens dat eerste uur voorbij is en je op snelheid komt is het best wel fun. Jammer dat ik 1) nog geen pc/smartschoolaccount heb van DB zodat ppt's tonen moeilijk is (en jammer wanneer je aardrijkskunde geeft) 2) de cursussen van geschiedenis nog niet geleverd zijn en je dus vooral niet te snel vooruit mag gaan en 3) de lampen van de beamer in het aardrijkskundelokaal ook zijn beste tijd heeft gehad. Gelukkig is de leraarskamer (blijkbaar) spiksplinter nieuw, kwestie van prioriteiten stellen. Haha :-). De klasjes die ik al gezien heb zien er ook wel tof uit. Nuja, ze zijn nog allemaal suf van 2 maanden vakantie, misschien dat we volgende week iets anders moeten vertellen. Maar toch, hoewel ik toch nog de school van vorig jaar 'mis' (en dan vooral de vele toffe mensend aar), begin ik toch lichtjes mijn draai nog te vinden. dus hopelijk worden het 2 supertoffe maanden die gevolgd worden door weer een supertoffe opdracht. Duimen dus!

1 opmerking:

  1. succes met het nieuwe schooljaar. Ja, idd. hopelijk worden het twee toffe maanden en wie weet zijn er dan geen interims op deze school ofzo...
    Nooit wanhopen!

    BeantwoordenVerwijderen