maandag 27 september 2010

C(nummerzoveel)-saga

Vandaag ging ik naar de vakbond gaan met mijn document C(nummer zoveel) om een bescherming van rechten aan te vragen. Eer ze dat op DB hadden ingevuld waren we ook al 2 weken verder, ondertussen hadden die van de vakbond al een brief gestuurd om te melden dat ze op dat document wachten en blablabla. Ik zit daar vrijdag bij die van de personeelsdienst te zagen achter papier C omdat ikd at wel graag zou hebben, aangezien ik daar maar tot eind oktober ben. Allez, uiteindelijk heb ik het en wil ik dat deze namiddag (aangezien ik maar tot 's middags les heb) binnenbrengen op de vakbond. Ik de mama blij gemaakt met de vraag of ze geen goesting had om dan mee te gaan.
Dus we komen daar deze namiddag aan, blijkt dat ding gesloten te zijn. *zucht* Kan ik woensdag nog eens terug, en da hopend at het in orde is, hé!!! Binnen een maand kan ik weer met papieren zeulen als ik werkloos ben.

Eigenlijk zijt ge toch fameus veel bezig met heen en weer lopen voor wat stomme papieren :-s.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten