woensdag 8 september 2010

Decadentie

Vandaag geen les wegens thuis op woensdag. Iets wat ik alleen maar kan toejuichen! En aangezien de mama ook nog thuis was vandaag, werd het een namiddagje Aarschot. Ok, niet meteen de meest exotische bestemming en ok, de mensen -20 zien er niet altijd even on-marginaal uit, maar het is dichtbij en sinds ik klein was traditie dat de mama en ik zo nu en dan naar Aarschot gaan om wat te winkelen en iets te eten.
 
En ik heb even decadent gedaan. Doel was: nieuwe broek en een nieuwe 'deftige' winterjas. De buit na een namiddag was: een trui, T-shirt, jeans en een paar schoenen. Afgerond toch weer dik € 200. Ok, klinkt niet zo spectaculair, maar toch. De schoenen had ik eigenlijk niet nodig, maar ze zagen er zo leuk uit en ik had een kortingskaart van 10% (idem dito voor de jeans). Dusja, ik kon het moeilijk laten schieten. Het is al gebeterd hoor, vroeger kocht ik bijna alles wat paste en wat ik mooi vind, nu ben ik toch al selectiever geworden. Maarja, met al dat krijt ook; mijn kleren moeten vaak gewassen worden door al dat krijtpoeder dat tijdens de schooldag erop beland. en veel wassen is ook snel 'te veel gewassen' en dan moet er toch reserve klaarliggen hé :-D.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten