vrijdag 13 april 2012

Vrijgezelle!

Ik vertrek straks op weekend. Een vrijgezelleweekend van één van m'n beste kameraden. Eigenlijk mijn allereerste vrijgezellefeest ooit. En hopelijk een rede om te zeggen: ik trouw nooooooit.^^ In Malmédy, kan ik nog in mijn portfolio van Frans steken :D Dat ik op weekend ben geweest naar de Hoge Venen, ìn Wallonië. Hopelijk kan ik het ganse gedoe met Ruben even vergeten, heb er echt paar uur van wakker gelegen vorige nacht. Uiteindelijk is het een praktisch probleem. Moest ik gewoon lesgeven ipv studeren, had ik sowieso meer tijd, omdat je -als leerkracht- toch voor een deel je eigen baas bent. Nu geeft die van Frans zoveel werk mee, dat ik gewoon nog amper toekom aan ademen en eten. Enfin, vrijdag gaan we shoppen (en daar hou ik hem aan).

Ik heb net een KHL-vragenlijst van soa's ingevuld. Aangezien ze me maar blijven bestoken met mails in de trand van 'u heeft de vragenlijst nog niet ingevuld blablabla...' het dan toch maar even gedaan. Niet dat ik zo'n expert ben op dat gebied. Ok, klinkt veronrustent voor een homo, weet ik. Maar gewoon zorgen dat je veilig vrijt, condoom en niet klaarkomen in het lijf. En het nu ook niet zo, tegen het cliché in, dat ik grossier in bedpartners. En dan is het nog niet vaak stomende seks à la Titanic-autoscène. Enfin, too much information voor nu :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten