woensdag 25 augustus 2010

Zin-loos

Pfff. Erg eigenlijk, maar ik heb geen zin om volgende week naar school te gaan. Het went wel, wekkervrij opstaan en geen vast schema hebben. Het is gewoon weer terug in het dagdagelijkse schema na 2 maanden uitrusten. Eens het jaar weer op gang gekomen is, zal dat wel overgaan. 't Is weer eventjes wennen, nieuwe school en blablabla... Ik heb gewoon een hekel aan dat altijd van 0 beginnen. weer de school moeten leren kennen qua werking, structuur, visie, mogelijkheden, je weg er vinden enz. Vooral ook de andere mensen die er werken, een leuke groep heeft toch een groot belang of in het al dan niet een leuke ervaring wordt...

Over 'andere mensen' gesproken. Gisterenavond en vandaag had ik afgesproken met resp. S. (die van de zee) en Beate. And guess what? Yep, ik zat hier gezellig thuis. Zowel gisterenavond als vandaag. Foeifoei! En ik had er nog zo naar uitgekeken om nog wat bij te kletsen en te shoppen. en nu zit ik hier. De rest van de week alleen :-( Het was een slechte gewoonte waarvan ik dacht verlost te zijn: afspreken en dan op het laatste moment afzeggingen, maar helaas.
dus ze hebben nog iets goed te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten