dinsdag 4 december 2012

Solligeluk

Ik heb donderdag een sollicitatie! Voor uitzendconsulent voor Konvert (alweer :p) voor Geel. Nadat ik eerst een telefoontje had gehad rond 11u van Konvert voor een vacature waarop ik gisterenavond nog gereageerd had. Konvert heeft mij graag denk ik.
Mag ook wel na een dag treinellende die al om 7u14 begon met een trein die maar 3 i.p.v. 6 rijtuigen had en die sowieso mensen heeft moeten laten staan en dan deze avond alweer met 1min mijn trein gemist omdat de enige bus die ik heb om op een deftig uur thuis te zijn gemist had. Ben vanavond, net zoals vorige week een keer, 2 uur onderweg geweest met trein-bus-auto van Leuven naar mij thuis, en dan moet je weten dat in die 2 uur 10min wachten op de bus, 35min wachten op de trein en dan nog eens 15min aanschuiven op de parking van Aarschot-station inbegrepen is. Dus een goede verstaander weet dat ik gewoon een uur gewacht heb om thuis te geraken. En dat maakt een saaie dag nog extra vermoeiend -_-.

Gelukkig heb ik een sollicitatiegesprek. Verzacht de pijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten