woensdag 28 maart 2012

Planckendael

Vandaag met Ruben een dag naar Planckendael geweest, dankzij de gratis tickets van de mama^^. Dankzij Rubens ingenieuse aanvinksysteem kan ik wel zeggen dat we zogoed als àlle beestjes gezien hebben. Omgezet in tijd: goed voor 6u rondwandelen en 's middags lekkere frietjes en nog lekkere chocomousse eten!
Ik heb ook beslist dat ik in de zomer een nieuw digitaal fototoestel wil! Mijn ouwe getrouwe Nikon wordt ergens september/oktober 7 jaar, en het is duidelijk dat de term 'prehistorisch' dan nogal zacht is uitgedrukt. De smartphone van Ruben, die 3 vingernagels dik is, heeft 10 keer sterkere zoom en betere kwaliteit dan mijn FOTOtoestel. Dus als iemand niet weet wat kopen :-D

2 opmerkingen:

  1. Best leuk zo'n uitstap :)
    Van welk merk is die smartphone?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Wildcard 't is een SonyEricsson Xperia :-), maar volgens hem zijn domste aankoop ooit :D

    BeantwoordenVerwijderen