vrijdag 3 september 2010

Maja de By

Haha, grappig moment vandaag op school. In de leraarskamer is het de gewoonte dat elke leerkracht daar een schuif/kasjte/... heeft. In mijn eerste school was dat effectief een schuifje, een laptop hoog, vorig jaar was het een bakje waar al 10 keer meer in kon en dit jaar heb 'ik' een halve keukenkast. Een open lade voor de kopies en papieren, een grote schuif en dan een kastje van toch dik 30cm en meer dan halve meter hoog. Ok, tot zover de details over de kastjes. Niet enkel de leerkrachten hebben een kastje, ook de verschillende vakken en werkgroepen hebben een kastje om materiaal enzo in te stoppen. Wat ik alleen maar kan toejuichen is dat DB ook een werkgroep rond holebi's heeft die blijkbaar de naam 'Not so different' draagt. Vandaag viel één van de daarin zetelende leerkrachten het op dat het kastje niet de naam van de werkgroep draagt, maar wel simpelweg de naam 'holeby's'. Holeby's, omg! Da's nu toch wel grove fout, ik vind 'holibi' al een fameuze flater, maar 'holeby's' slaat toch werkelijk alles! Nuja, misschien dat dat thema in een katholieke school nogal gevoelig ligt, dat ze maar in dat woord een fout typen om 'de kracht ervan te verminderen'. Nuja, wat de reden ook is (typfout of gewone lompheid): het blijft toch grappig.

Ahja, ben vandaag ook langs geweest bij de dokter. Blijkbaar is mijn tong en zowat een derde van mijn mond slachtoffer geworden van een irritatie. Dus pilletjes nemen en spoelen maar :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten