donderdag 28 februari 2013

Sollicitatie, deel 3

Morgen heb ik een gesprek met de office manager van het kantoor en de regiomanager. Stress! Of juist niet, aangezien iedereen van mijn 'directe' stagecollega's ervan overtuigd is dat ik het goed ga doen. Fingers crossed!
 
Heb vandaag een mailtje gehad van de VDAB of ik interesse had om in de middelbare school van mijn dorp een vervanging te doen voor Frans van 10 uur. Nadat ik eergisteren telefoon heb gehad van het Montfort (alweer) of ik geen vervanging aardrijkskunde-economie wou doen. Met pijn in het hart heb ik tegen de directeur van het Montfort 'nee' gezegd. Hoewel ik altijd zei dat als ze me zouden bellen voor een leuke opdracht ik er op in zou gaan. Maar nu ik voor het eerst sinds ooit op een zucht van een job sta die wel eens langetermijn kan zijn, moet elk aanbod dat uit het onderwijs komt (want hoop ooit terug les te geven, ik mis 'het lesgeven' te hard) komt nu, een aanbod zijn of een opdracht waarin ik benoemd kan geraken. Anders volg ik deze opleiding voor niks.
 
Wel frustrerend dat ik op 5 weken tijd 6 telefoons krijg van scholen, terwijl ik vorig schooljaar en deze zomer amper 3 telefoons heb gehad. Triestig, maar nu komen de schooldirecties ook te laat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten