woensdag 13 februari 2013

Feedback+

Ik heb vandaag feedback gehad over mijn stage. De man van Cevora was blij dat hij eens een positief verhaal hoorde. Vanuit Randstad had hij over mij ook alleen maar goede dingen gehoord en hij is er heilig van overtuigd dat ik na mijn stage werk zal vinden als uitzendconsulent. Blijkbaar hadden mijn stagecollega's aan hem gezegd dat ik wel binnen het Randstad-verhaal pas en ik over het juiste profiel beschik. toen ik vertelde over mijn sollicitatie voor de luchthaven, zei hij dat het een voordeel kan zijn bij de selectie dat ik stage doe. Testen of een gesprek geven volgens hem niet weer of iemand al dan niet een goede consulent kan worden, door mijn -voorlopig- zeer positief verlopen stage kan ik misschien via referenties paar goede puntjes scoren.

Duimen maar! :D

Ik heb ondertussen van mijn 'vrije' dag gebruik gemaakt om in Leuven te gaan snelshoppen. 2 truien rijker en een hoop post-itjes en markeerstiften thuisgekomen :D en straks een goed warm bad.
Hmmmmm...^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten