donderdag 21 februari 2013

Selectie

Dinsdag selectiedag gehad bij Randstad in Brussel. Daar waar ik een groep van een 10-tal mensen had verwacht, waren we maar met 3. Toen ze vorige week belde en zei dat 'de selectiedag van nu woensdag al vol zat', had ik me daar dus toch een grotere 'vol zat' onder begrepen dan 3, als het er toen ook maar 3 waren uiteraard. Ik heb de hele dag mogen doen (a.k.a. 3 proeven) en eerlijk: ik heb er geen idee van hoe ik mijn prestaties daar moet inschatten. Mijn gevoel zegt: vergeet het maar, het gaat al een aantal maanden te goed naar Lukasiaanse normen, dus dit is weer een mooie kans van het leven om tegen mij te zeggen: vergeet het maar dat je na 15 maart werk hebt! Hopelijk zit ik mis en mag ik nog eens langs gaan voor nog een gesprek om dan hopelijk na 15 maart van mijn officiële werkloosheidsstatus vanaf te zijn.

Gisteren belden de mensen van Randstad of ik Frans spreek. Op mijn CV staat bovenaan bij 'opleidingen' alleen maar dat ik vorig jaar lerarenopleiding Frans heb gedaan, dus logisch dat ze daarover kijken.

Zucht. Stressvolle dagen dus :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten