maandag 11 februari 2013

Selectie

Vandaag telefoon teruggehad van Randstad i.v.m. mijn testen. Blijkbaar waren ze zo slecht nog niet: voor alles wat maar ook iets met wiskunde te maken had, zat ik in het gemiddelde en alles wat met taal te maken had, daar scoorde ik sterk op. Was eigenlijk verrast dit te horen, omdat ik het best moeilijke testen vond eigenlijk, maar goed: een verrassing dan maar! ;).

Ik mag me dus verwachten aan een uitnodiging voor een Randstad-selectiedag. De eerste 'blind audition' heb ik overleefd :). Er is er ééntje nu woensdag, maar -zo zei die mevrouw- die zat al vol, plus: ik heb woensdag een feedback-moment bij de VDAB. Wanneer de volgende zou zijn, kon ze niet vanbuiten zeggen, dat moest ze 'ns overleggen met haar collega. Opvolgen dus en zien dat ze me niet vergeet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten