dinsdag 5 februari 2013

Good to know mee (bis)

Ik heb vorig weekend gesolliciteerd via de Randstad-website voor een openstaande functie bij hen. Ik dacht: als ik er ooit 'n voordeel mee doe, dan is het nu wel nu ik er stage doe. Gisteren telefoon gekregen, uiteraard was ik hard aan het werk en heb ik het 's middags gezien. Ik bel in de namiddag terug, had de persoon aan de andere kant haar computer niet bij zich met de gegevens, maar ze ging mij (gisteren) in de namiddag terugbellen. Da's een namiddag die nog altijd duurt denk ik, want ik heb nog altijd niks gehoord. Heb deze avond dan maar zelf 'ns teruggebeld en een voicemailbericht nagelaten met de vraag of ze mij morgen zou kunnen terugbellen.

Er is vandaag een 'nieuwe' gestart die op construct mee werkt en die van dat kantoor komt, waar hij nog 3 dagen in de week werkt. Blijkt het niet abnormaal te zijn dat diensten die van 'hogerop' komen, er nog al eens lang over durven doen ...

1 opmerking: