zaterdag 2 maart 2013

Hello Goodbye



 
Maandag weet ik trouwens of ik bij Randstad mag beginnen werken na mijn opleiding. Gisteren sollicitatiegesprek gehad met de branchmanager en de office manager, dus de teerlingen zijn geworpen. Blijkbaar heb ik een goede selectiedag gedaan, aangezien ik er uit kwam als voldoende commercieel, positief/enthousiast, oog voor het kantoor en niet enkel voor mijn eigen deeltje, en iemand met de wil om open te staan voor het verhaal van de klant en de uitzendkracht. Ik mag alleen niet zo snel spreken (daar gaan we weer) en ik moet opletten dat ik in mijn enthousiasme niet te veel domme flapuit-uitspraken doe. Maar eigenlijk zijn dat geen echt slechte eigenschappen, dusja. Kans op werk? Mijn eeuwig bescheiden ik zegt 40%.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten