woensdag 20 maart 2013

Baseballpret

M. is ook uitzendconsulent en ik hoor regelmatig nogal verhalen van avonturen op kantoor waardoor ik aan mijn CEVORA-opleiding en Randstadstage ben begonnen met het idee dat 'de serieuze uitzendconsulent' niet bestaat. De onnozelheden die ik heb gezien (en waar ik ook wel aan me heb gedaan) tijdens mijn stage zijn vandaag dan toch wel geklopt.

We zoeken momenteel cabin crew-mensen, en we hebben zo'n grote affiches daarvan ter promo en gisteren werd een mail gestuurd naar kantoren in de buurt wie eventueel zo'n affiche wou uithangen. Die affiches worden gestoken in zo'n cilinder buis van stevig karton en mijn waarde collega had er deze morgen niks beters op gevonden dan om 8u30 te roepen dat hij baseball wilde spelen met zo'n koker. Er liggen op kantoor van die stressballetjes, dus Lukas werd gevraagd om ballengooier van dienst te zijn. Het was blijkbaar geen grap, maar echt. Na 3 mislukte aangooipogingen van mijn kant (LO was nooit mijn sterkste/lievelingsvak vanwege meerdere redenen), was het uiteindelijk toch raak :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten