dinsdag 26 maart 2013

Bioritme

Vroeger, toen ik les gaf of zelf studeerde, voelde ik aan wanneer er vakanties zaten aan te komen. Ik wist weken op voorhand: vanaf dan ben ik enkele weken gerust. Alsof het een soort biologische klok is.
Ik heb pas halverwege deze voormiddag ontdekt dat ik maandag thuis ben wegens, zo bleek na rondvraag op kantoor, paasmaandag. Mijn dinsdag was goed begonnen :). Want ik zal het de eerste maanden moeten hebben van feestdagen en recupdagen als vakantie. Spijtig genoeg... Het feit dat ik zal werken tijdens de Tour de France geeft me soms echt paniekaanvallen. Ik heb last van ontwenningsverschijnselen als ik tijdens de Tour die wedstrijd niet deftig kan volgen. Om nog maar te zwijgen over het irritante gevoel als er in juli-augustus een hittegolf zit aan te komen.
 
Het onderwijs had zo zijn goede kanten. Buiten het feit dat het mijn droomjob is (afgezien van de irritante joeng en ouders dan).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten