dinsdag 25 september 2012

Wie heb ik aan de lijn?

Vanavond kreeg ik telefoon. En ja, mijn gsm lag niet naast mij, maar op mijn kamer terwijl ik beneden zat. 'k Heb met de mama wat zitten rommelen en was beneden wat aan het knabbelen, vandaar. Dus ik hoor mijn gsm, spurt naar boven, neem op voordat de voicemail aanslaat, ik zeg 'hallo' en dan niets meer. Ijzige stilte. Ik zeg nog eens hallo, maar de stilte blijft. Heb ik maar afgelegd, gedubbelcheckt of ik wel effectief aan het bellen was geweest (ja dus). Ik ben terug. Blijkt het een nummer te zijn van een school in Mechelen, maar 'gelieve na de bieptoon geen bericht na te laten, maar een andere keer opnieuw te bellen'. Wat ik dus 2 keer gedaan heb zonder succes.

Ben er zenuwachtig van, omdat ik nog altijd niet weet waarom ze mij gebeld hebben. Serieus of een geval van 'verkeerd verbonden'?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten