maandag 26 september 2011

Test Aankoop

Ik mis ...
  • een lerarenkamer waar ik mijn jas kan achterlaten. Met het weer van vorige week is het 's morgens om 7u koud op het perron, maar warm als je tijdens je 5 springuren over en weer naar Leuven-centrum pendelt.
  • een kastje/bakje/schuif in de leraarskamer waar ik boeken kan leggen die ik de volgende les toch niet nodig heb. Nu sleur ik voor 2 lessen 8 boeken mee. Veel te veel.

Aanbeveling:
  • overleg welke boek je neemt voor vocabulaire en spraakkunst. 3 boeken voor gram en 3 voor voc die je 'altijd' nodig hebt is erover. zeker als de lector (a.i.) al de eerste les zegt dat we telkens maar een stukje uit elk boek nodig hebben. Bespaard mij een hoop centjes en gewicht in de boekentas.
  • lockers! Waarom is duidelijk :-).
Ik dank u.

^^

1 opmerking:

  1. succes met je studie!
    En wie weet wat les geven tussenin... moet kunnen hé (ook al zijn het maar een paar uurkes).

    BeantwoordenVerwijderen