woensdag 21 september 2011

Daar zijn de frustraties

+ € 125 'voorschot kopies' - check
+ € 475 inschrijvingsgeld - check
+ € 128 treinabonnement - check
+ € 226 aan boeken waarvan ik ze nog eens niet allemaal heb - check
= veel te veel!

Ik heb op 5 dagen tijd er meer geld doorgesleurd dan dat ik op 3 maanden doe! En dat zonder inkomen (ja, ik heb bovenstaande bedragen zélf betaald). Het is de bedoeling dat ik met mijn 'bijkomende bevoegdheid' makkelijker werk (en dus geld) verdien, niet dat ik op 30 juni een paar duizend euro armer wil zijn.

Nog zo iets. De school in Kontich, vorig jaar Keerbergen, allemaal mailsystemen van G-mail, maar geen enkel probleem voor 'mijn' G-mailadres, bloginlog of YouTube-account. KHLeuven? Als ik op mijn eigen G-mail wil, of me wil inloggen op Blogger/YouTube krijg ik àltijd een KHL-inlogscherm.
 
En hier is de oh-zo-verwachte uitspraak: typisch KHL.

Jup, we zijn weer student!

p.s. ik mis nu al mijn stapels (hehe) verbeterwerk -_-.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten