dinsdag 21 december 2010

Kertgeschenkje

Vandaag mijn punten gaan ingeven. Terwijl ik deftig op dreef begon te komen, hehe, kwam de directaur evenv ragen of ik nog bij hem wou langs komen. zo gevraagd, zo gedaan. En het verdict? Ik krijg er uren bij, tot een parttime! *woehoe* Allemaal aardrijkskunde. Daarnaast maak ik ook 'kans' om wiskunde te geven in de 1e graad b-stroom, zodat ik dan zou uitkomen op 20u of bijna een fulltime. Maar dat was nog niet zeker, er was een wiskundige kandidaat, dus als zij (of hij) toehapt is het voor haar (of hem). En naar wat ik ook verstaan heb in de uitleg van de directeur is dat de kans reëel is, dat ik er tot het einde van het schooljaar kan blijven. Sinds oktober wordt mijn opdracht maand per maand verlengt, dus da's toch al iets meer zekerheid, al houden we toch een flinke hoop hout vast.
 
Maar 't is mooi vooruitzicht. 'k Ben enkel curieus naar diene wiskunde...

1 opmerking:

  1. hoop doet leven... laat ons hopen dat het idd een FT wordt voor de rest van het schooljaar.

    BeantwoordenVerwijderen