vrijdag 24 december 2010

Kertgeschenkje (bis)

Allez, het is bekend. Ik krijg er 16 uur bij, zodat ik uitkom op 23 uur per week, waaronder diene wiskunde en ook nog handel. uitgerekend 15 uur per week voorbereiden waarvan 8 uur van een vak waar ik absoluut geen voeling mee heb, als is het maar lagere schoolniveau. Dus ik weet weer wat doen. Heel erg tof, maar het is zo veel werk en ik ga alles 's avonds of woensdagnamiddag kunnen doen aangezien mijn extra vrij moment op een voormiddag valt. Leuk om te kunnen uitlsapen dan, maar ik doe niks in de voormiddag... -_-
 
Ik hoop dat ik na Parijs nog kan genieten van vakantie en niet opgeslokt ga worden door school, want da's het gevoel dat ik wel heb. 15u per week voorbereiden is véél, dan heb ik nog geen toetsen gemaakt of verbeterd. Nuja, het levert extra centjes op en viavia heb ik gehoord dat de directie me graag op school wil houden, dus misschien levert dat een vrije sollicitatiebriefsturen en vakbondgedoe grote vakantie op en kan ik eindelijk volgend jaar eens dingen van dit jaar verder uitwerken i.p.v. weeral van 0 moeten te beginnen -_-.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten