woensdag 1 december 2010

Dag Sinterklaas

Sint Nicolaas van Myra
Spanjestraat 1
0612 Hemel

Beste Sinterklaas

Ik ben het afgelopen jaar heel flink geweest. Ik heb flink gewerkt het afgelopen jaar en weer veel kindjes dingen bijgeleerd en -hopelijk- slimmer gemaakt.
Wanner het weer 5 december zal zijn, zal ik weer flink mijn schoen zetten met lekkers voor u, uw pieten en uw paard.
Graag had ik voor Sinterklaas een vriendje gehad, als u hiervoor zou kunnen zorgen.

Lieve groeten
Lukas


Zou het helpen, denk je? Ik zie eideree rond mij maar verkeren en verloven, dat ik er wat stil van word. Dan schakelen we alle middelen maar in :-).


1 opmerking:

  1. véél succes met je brief naar de sint. Ik hou het toch bij een paar chocolade ventjes, die zijn makkelijker te verkrijgen :-p

    BeantwoordenVerwijderen