maandag 8 november 2010

Operatie biologische klok

Vrijdagavond merkte ik in mijn hand, vlak onder mijn duim, een mini-mini-mini splinter op. Vandaag 3 dagen na ontdekking heeft mijn mama hem vakkundig verwijderd. Hoera! Als was het een hele klus, want ze zag hem eerst niet. Gelukkig, na 50 keer met een naald gestoke te zijn geweest, is het gelukt. Fieuwie!

En met vandaag is de 2e helft van het eerste trimester gestart. Weg uit DB, nog altijd in Keerbergen. Als is mijn bioritme daar nog niet echt aan aangepast. In DB had ik op maandag het eerste uur les, en deze morgen werd ik wakker rond het uur dat ik dan normaal opsta. *zucht* Terug in slaap proberen te vallen, want in Keerbergen begin ik pas om 13u, dus geen haar dat er aan denkt om om kwart voor zeven op te staan! Natuurlijk moest ons mama dan om half 9 beginnen strijken -_-. Bij elke keer dat diene bak van dat stoomstrijkijzer besloot om geluid te maken weer compleet wakker natuurlijk.
Gelukkig troost ik me met de gedachte dat ik morgen een hele (halve) dag een stagiair heb. Woehoe!

1 opmerking: