donderdag 11 november 2010

Boek.be

Vandaag, op de valreep, nog naar de boekenbeurs geweest met T. Man, wat een overrompeling. eerst door de regen van de auto naar de beurs zelf, dan een halfuur aan die kutvestiaire staan aanschuiven, dat ik op de duur goesting had om gewoon mijn jas mee binnen te nemen, om dan binnen geplet te worden door een massa volk. Ik had niet echt het gevoel dat ik deftig kon rondkijken wegens de drukte. Je kon nergens deftig een boek nemen en er door bladeren, laat staan dus een pareltje te ontdekken. Gevolg: niks gekocht.
Nu eerlijk, ik ben gisteren in de Standaard Boekhandel nog binnengeweest om de nieuwste Largo Winch te kopen en heb meteen ook de nieuwe Albert & Co meegenomen. Oftewel: hetgeen wat ik gekocht zou hebben, had ik al in huis gehaald.

Maar ik heb wel Mega Toby in levende lijve gezien^^. En zoals T. zei: "Hij ziet er in't echt nog beter uit dan op tv." Mark Tijsmans was er ook, maar die was bijgekomen :-D.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten