maandag 29 november 2010

Blokjes? (bis)

Net terug van de orthodont. Het wordt dus een nachtbeugel, die mij €50 kost en die ik morgenavond al mag gaan halen. Andere optie waren 4 blokjes op de desbetreffende bovenste rij, maar dat vond ik precies maar een onnozel zich en ook nogal lastig. Ik ben iemand die nogal snel last heeft van blaasjes op mijn wangen, dus ik denk dat als er zo maar 4 onnozele blokjes zijn, de minste irritatie wel eens kan uitgroeien tot een gigantisch irriterend blaasje :-(.
Ahja, de oorzaak van mijn scheve voortand (exclusief een andere tand uit-de-bovenste-rij die gedraaid was) is nagelbijten. Zucht, mijn enige allways-there ontstressmoment moet ik afleren, of ik ga elke 5 jaar terug naar de orthodont kunnen gaan. Vorig jaar stond er in de krant een artikel waarin stond dat uit onderzoek is gebeleken dat nagelbijters perfectionistisch zijn (geen vervelende haakjes aan de afgebeten nagels) en/of een laag zelfbeeld hebben. Het was alsof ik ee persoonsbeschrijving van mezelf las, dus het zal niet zo gemakkelijk zijn om mijn persoonlijkheid aan te passen ;-).

Ahja, om af te sluiten: de reden van het etentje met ons moe. Ik ben een gans weekend nieuwsgierig geweest om een mug. Geen belangrijke mededeling ofzo, het was 'ter ere van Sinterklaas'. Wat niet weggeeft dat het enorm lekker was^^.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten