dinsdag 24 februari 2015

5 Reasons Why I Smile


Via WildCard kreeg ik een ganse tijd geleden een tag toegesmeten. En het wordt toch stilaan tijd dat ik me daar 'ns mee bezig ga houden.
 
Dit hangt er aan vast:
  • Noem 5 redenen waarom je blij bent/lacht
  • Tag 5 andere bloggers om deze tag te doen
  • Maak de naam bekend van degene door wie je bent getagd
  • Kopieer de regels en zet ze in jouw artikel
  • Kopieer de tag-afbeelding en zet ze in jouw artikel
 
Nu is het zaak om 'ns te kijken of ik aan 5 redenen om te lachen geraak. Here we go...
  1. Kandidaten die op hun cv grappige dingen zetten (onbewust heel vaak, maar toch. Zo doet een 'autobedrijf' bij loonsverwachtingen de wenkbrauwen toch eens fronsen) of, nog beter, grappige dingen zeggen op het gesprek. Dat komt, jammer genoeg, minder voor.
  2. De quote 'Have you never seen a gorgeous girl that could be a model if she didn't liked pizza so much' in deze film, te samen met de hi-la-rische Dirty Dancing-eindscène. En met dank aan het gelach van mijn filmmaatje van zaterdag. Mensen zien lachen, doet lachen.
    En zaterdag deden mijn kaken pijn van het lachen, dus bij deze.
  3. De hond des huizes die zich ergens op een überschattige manier neergevlijd heeft.
  4. In de auto stappen en een leuk liedje horen. Wat ik leuk vind, hangt af van het moment :-).
  5. Om 7u wakker worden, naar de wekker kijken en beseffen dat ik me nog eens mag omdraaien. Dat is het eerste waar ik bijna iedere maandagochtend naar verlang.
Vijf andere bloggers taggen, ga ik aan mij laten voorbij gaan. Maar wie zich geroepen voelt, laat u vooral gaan!

1 opmerking: