zondag 15 februari 2015

50 Shades of Grey


Ja, ik ben dus gaan kijken naar de hype-film van het moment (let op het uur 23u30, alle andere 6 (!) voorstellingen tussen 19u40 en 22u00 waren volzet, op de 1e rij na). Veel vrouwen/heterokoppels. Veel vrouwen die gigantisch veel lawaai kunnen maken terwijl ze popcorn eten. Misschien kan de Flair i.p.v. fluffy handboeien een cursus 'niet storend popcorn eten in de cinema' cadeau geven bij hun nummer. 
En de film was best onderhoudend. Niveau Harry Potter of Twilight, niet dat ik de dvd ga kopen of ga thuis blijven als hij op tv wordt uitgezonden, maar als er niks anders op tv is op een koude zaterdagavond blijf je wel hangen. Met momenten was de film best grappig. Grappig als in droog, *steek*, mijn humor dus. En er zijn lelijkere mannen op deze wereld dan Jamie Dornan om in bloot bovenlijf op gigantisch scherm te zien passeren. Moest de film tegenvallen, was er nog altijd iets leuks op naar te kijken :-). Wel een stom einde, vond ik. Maar als je even hersenloos geprikkeld wilt worden, of je bent Valentijn vergeten, is het een onderhoudende film.

Voorafgaand aan de film was er ook de date. Een jonge (letterlijk jong: 5 jaar jonger!) kerel uit de regio die ik op internet had leren kennen. En aangezien we allebei liefloos zijn, waren we elkaars Valentijnsdate. We zijn eerst iets gaan eten in de Muntstraat in Leuven, gevolgd door een blokje om (we hadden om 19u30 afgesproken, de film begon om 23u30) en nog iets gedronken op de Grote Markt. Was fijne avond.
Knappe kerel, zo'n sappig Kempisch accentje en grappig. Het klikte wel, denk ik. Dus hopen op een 2e date^^.

2 opmerkingen: