dinsdag 17 februari 2015

1000 nachten

Schaduwen die dansen in het rond
Je danst met ze mee op't ritme
van mijn hartslag
Deze nacht gaat misschien nooit voorbij
Als ik inslaap gaan we elkaar
erg snel terug zien

En dan ben ik terug bij jou
Weet dat ik van je hou

Ik zie je in mijn dromen
al 1000 nachten lang
Word ik naast jou wakker
zo maar in het ochtendgloren
De droom van onze liefde
die blijft voor ons bestaan
Zoals je van me houdt
al 1000 nachten lang

'k Schuif 'n beetje dichter naar je toe
Voel hoe je me zachtjes kust
Heel warm en teder
De hemel komt zo 'n stapje dichterbij
Als je naast me ligt, dan geef ik
mezelf over

En zo ben ik toch van jou
Weet dat ik van je hou

Ik zie je in mijn dromen
al 1000 nachten lang
Word ik naast jou wakker
zo maar in het ochtendgloren
De droom van onze liefde
die blijft voor ons bestaan
Zoals je van me houdt
al 1000 nachten lang

Als de zon opkomt
is de droom alweer voorbij
Lig je dan nog wel naast mij
of enkel in het duister?
Ik wil blijven dromen

Ik zie je in mijn dromen
al 1000 nachten lang
Word ik naast jou wakker
zo maar in het ochtendgloren
De droom van onze liefde
die blijft voor ons bestaan
Zoals je van me houdt
al 1000 nachten lang

Oooh ...
Zoals je van me houdt
al 1000 nachten lang

     [Tusen och en natt; Charlotte Nilsson]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten