woensdag 24 oktober 2012

Wat zeg je?

Vanavond een date gehad met iemand die ik al jaaaaaaaaaaren knap vind. In september er mee dan aan de praat geraakt, en vandaag dus een date gehad. Hij is wel bezet, je mag ook weer niet te veel verlangen. Maar dat maakte het er geen minder leuke avond op, heb me geamuseerd. Nu nog zo'n afspraak met iemand die wel beschikbaar is én een positief telefoontje van Konvert of een ander bedrijf dat mij graag wil als werknemer en het leven ziet er een stuk zonniger uit^^.
 
Aangezien hij morgen moest werken, was ik op een deftig uur dus thuis en heb ik nog 15min House kunnen meepikken en 10min Voor de Show waarin het eerste onderwerp 11-jarige kindjes was die Plopsaland Halloweengewijs mochten inpakken. Wel erg dat die mini-West-Vlaminkjes ondertiteld moeten worden. Maar sommigen waren echt wel onverstaanbaar in gunder accent. Er was ook een hoop brabbelende Kortijkzaanse studenten afgezakt voor een studentendoop vanavond in Leuven. Was maar één schacht bij die een voldoende kreeg op fysieke aantrekkingskracht. Over de dopers/preasesmensen is er weinig te zeggen, buiten het feit dat ze precies allemaal waren weggelopen uit Boer zkt Vrouw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten