woensdag 31 oktober 2012

Een biertje?

Maandag op (een eerste) gesprek geweest bij AB Inbev voor een job als teleseller. Het gesprek duurde half zo lang als bij Konvert en ik denk dat het beter was dan dat van Konvert. Omdat het meer een gesprek was. Wie je bent, goede en slechte punten, waarom je de job zou kunnen doen -of ook niet. Voelde me ook meer op mijn gemak, ook al was (en ben) ik nog wat verkouden. Dat het gesprek in Leuven was en niet in Brussel zal ook wel goed gedaan hebben voor mijn zenuwstelsel.
 
Ik heb ondertussen ook een antwoord gehad van Konvert, dat ze niet met mij verder gaan omdat er betere profielen zijn. Het gewoonlijke dus. Nuja, gewoonlijke, voor zover ik in 'de privé' dat gewoon kan zijn natuurlijk.
Nu hopen dat AB Inbev iets wordt, als ik weerhouden wordt, mag ik nog eens terugkomen op gesprek met een interne HR-manager, maar volgens de mevrouw zou de vacature voor vrij korte termijn zijn. Het is dus relatief dringend dat ze die mensen nodig hebben. Ik hoop dat ik nog eens een professionele succeservaring mag meemaken, na een jaar (examens januari) mag dat wel eens. Of het doembeeld om een saaie, niet-leuke job die ook nog eens slechte uren heeft én onderbetaald is doemt weer op. En 3 jaar (+ 1)  KHLeuven overleven is toch wel wat meer waard...

2 opmerkingen:

  1. Even weer bijgelezen en ik kan alleen maar zeggen dat het erg is dat het je zo tegen zit.

    Mocht je willen, dan stuur je me maar eens een mailtje over wat je wilt doen en in welke regio, misschien kan ik je helpen ?

    Konvert en Ago interim zou ik persoonlijk (maar da's dan mijn bescheiden mening) laten links liggen, die zullen je enkel maar A2 call center jobs zoals téléprospectie en verkoop en dat soor dingen voorstellen, meestal ook tijdelijke én daar ben je letterlijk een nummer voor die mensen (allé toch mijn ervaring).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zeggen dat Konvert op hun website pleit voor een persoonlijke aanpak met de uitzendkrachten...

    BeantwoordenVerwijderen