vrijdag 5 oktober 2012

Buitengewoon verbazend

Ok. Wie kan mij het hoe, waarom en sinds wanneer uitleggen van...

- mijn fascinatie voor schoenen?
Nee, niet de 'Omg! Die moet ik hebben!'-fascinatie. Het is meer dat ik nu niet enkel naar jongens, euh, kijk en dan denk 'mooie jongen' of 'mooie kleren', 'leuk haar', 'leuke broek'. Tot daar vond ik het normaal. Maar dat ik nu ook specifiek naar schoenen kijk is vrij recent. En het is dat ik het onthoud voor als ik zelf op schoenenzoektocht ga en dat ik dingen in mijn hoofd heb wat ik wil/leuk vind.
 
- mijn fascinatie voor tanden?
Je kan bij een jongen iets hebben van 'hij lacht zo leuk/lief/geil/...!'. Maar het valt me vaker op dat ik bij een (leuke) lach ook automatisch denk 'mooie tanden!'. En dat terwijl ik niet eens kan omschrijven wat mooie tanden zijn. Blijkbaar heb ik er, maar heb nogal kleine tanden vind ik. Meestal zijn de mooie tanden die ik spot van de, euh, normale grootte. Weet wel dat ik grote/uitgesproken hoektanden leuk vind. Niet mijn stompjes, maar echt een scherpe hoek eraan. Vampier-light, zoiets. Voorbeeld nodig? Surf op een breed glimlachende Eric Saade. Zo'n hoektanden dus.
 
Als ik nog gekker word, zal je het hier lezen ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten